Branche: Accountancy

Leads genereren of beveiligde klantomgeving? OutSite

Krijg contact met uw (potentiële) klant!

Als accountantskantoor is het van belang dat u weet wat er bij uw klanten speelt om hulp te kunnen bieden op het juiste moment. Daarbij is het blijven informeren van de klanten met betrekking tot de nieuwe wetgeving of wijzigingen in bestaande wetgeving van groot belang. De basis waar deze informatie door uw (potentiële) klanten kan worden verkregen is uw website.

Deze informatie kunt u via de website ontsluiten door het opzetten van een aantal nieuwsberichten welke door de geinteresseerden kan worden gelezen. Wanneer de interesse is gewekt en men advies wenst is het van belang dat men contact met u kan krijgen. Door het invullen van een contactformulier kan dit tot stand komen. Het ontvangen van een contactaanvraag moet geen belasting zijn op uw dagelijkse werkzaamheden. Vaak blijkt dat men nog de contactaanvragen overtypt naar AFAS CRM of een ander CRM systeem. Onnodig!

De oplossing is een AFAS OutSite website! Het beheer van de website en dus ook het contactformulier gaat volledig vanuit AFAS Profit. Dat betekent dat een contactaanvraag direct in AFAS Profit wordt ingeschoten. Met een workflow erachter komt deze bij de juiste persoon aan welke hem kan verwerken (nabellen, verwijderen, mailen, etc..)

Nieuwsberichten

Om uw (potentiële) klanten te blijven informeren is vanuit AFAS OutSite het ook mogelijk om nieuwsberichten toe te voegen en deze in een overzichtelijke pagina te laten zien.

Hulp nodig?

Neem contact op met één van onze experts.